Helpcentrum - Huurder

Vind het antwoord op veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn betaling niet lukt?

Er zijn verschillende redenen voor het mislukken van betalingen, je vindt hieronder de meest voorkomende redenen:

  • Je hebt een fout gemaakt bij het invullen van je creditcardgegevens → Probeer de betaling opnieuw;
  • Je betalingslimiet is onvoldoende → Neem contact op met je bank;
  • Je hebt je betalingslimiet bereikt → Neem contact op met je bank;
  • 3DSecure is niet geactiveerd op je kaart → Neem contact op met je bank;
  • Je kaart staat geen internetaankopen toe → Neem contact op met je bank;
  • Je deed er te lang over om de 3DSecure code in te vullen (er is een tijdslimiet om deze code in te vullen) → Probeer de betaling opnieuw uit te voeren;
  • Je hebt een fout gemaakt bij het ingeven van de 3DSecure code → Probeer de betaling opnieuw uit te voeren;
  • Je hebt de webpagina te vroeg afgesloten (voordat je het einde van het betaalproces hebt bereikt) → Probeer de betaling opnieuw uit te voeren;
  • Je vervaldatum is te dichtbij → Neem contact op met je bank;
  • Er is een fout opgetreden op de website → Probeer het opnieuw en neem contact op met ons als het probleem zich blijft voordoen;
  • Je probeert te betalen met American Express → dit type kaart wordt helaas niet geaccepteerd op de site.
  • Je betaling via Paypal is geweigerd → Raadpleeg aub de Paypal gids.