Helpcentrum - Huurder

Vind het antwoord op veelgestelde vragen

Een van mijn documenten is geweigerd, wat moet ik doen?

Om de goede werking van de website te garanderen en het vertrouwen tussen onze gebruikers te bewaren, controleren we je documenten en hun geldigheid.

Als een van je documenten is geweigerd, word je per e-mail op de hoogte gebracht van de reden daarvan. Zodra je deze e-mail hebt ontvangen, kan je een nieuw document toevoegen nadat je de volgende punten hebt gecontroleerd:

  • Leesbaarheid en volledigheid: het gehele document moet zichtbaar zijn (let op de kadrering) en van bepaalde documenten zijn beide zijden nodig (identiteitskaart en nieuwe rijbewijzen). Vermijd het downloaden van een document dat wazig is, te licht of te donker is.
  • Geldigheid: Controleer de geldigheidsdatum van je documenten, we accepteren adresbewijzen die minder dan 3 maanden oud zijn. Als identiteitsbewijs worden de volgende documenten aanvaard: identiteitskaart (voor- en achterkant) en paspoort.
  • De gegevens van het document moeten overeenkomen met de gegevens van je Yescapa-account (naam, voornaam, geboortedatum, adres). Je kan deze informatie op elk moment wijzigen op Mijn Account > Profiel.

Deze vragen kunnen je interesseren