Alle annuleringen en terugbetalingen moeten worden aangevraagd via je account op de website ("Mijn reizen" > "Details van de boeking" > "Wijzigen of annuleren").
Je kan via je account een volledige terugbetaling aanvragen van de huurprijs, met uitzondering van het bedrag van de annuleringsverzekering, eventuele verlengingen die na de bevestiging aan de boeking zijn toegevoegd en de aftrek van het eigen risico dat aan de annuleringsverzekering is verbonden.
De annuleringsverzekering is van toepassing in geval van een onvoorziene gebeurtenis gedefinieerd door de voorwaarden van de annuleringsverzekering (beschikbaar op je reis op de details van de boeking) op één van de reizigers uit het reisgezelschap op vertoon van een bewijs. Klik hier om te weten te komen hoe je een annulering kunt melden.
In geval van overmacht is het mogelijk om je reis tot 48 uur voor vertrek te annuleren. Om de redenen die in aanmerking komen en de voorwaarden voor terugbetaling te raadplegen, kan je terecht op onze speciaal voorziene pagina.
Indien je je reisdata wenst te verschuiven, verzoeken we je dit met de eigenaar te bespreken en ons vervolgens per e-mail, met de eigenaar in cc, op de hoogte te brengen van de uitgestelde reisdata. We zullen de verandering daarna doorvoeren.
In geval van annulering door de eigenaar of bij pech aan het voertuig, kan je om een terugbetaling vragen, exclusief de kosten van de annuleringsverzekering indien je deze optie hebt genomen.
Ter herinnering, de keuze van betaling in 2 termijnen vrijwaart je niet van de betaling van het totale huurbedrag in geval van annulering minder dan 30 dagen voor vertrek.