Helpcentrum - Huurder

Vind het antwoord op veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als mijn aanvraag wordt geweigerd of als ik geen antwoord krijg?

Wanneer je op de website een huuraanvraag doet, wordt de eigenaar onmiddellijk verwittigd via sms, mail en via zijn account op de website.

We vragen de eigenaren om binnen 24 uur de aanvraag te accepteren of te weigeren of op zijn minst contact met je op te nemen. Na 48 uur wordt er automatisch een herinneringsmail naar de eigenaar gestuurd met vermelding dat hij nog niet heeft reageert op je aanvraag. Je kan ook een herinnering of een nieuw bericht sturen via het interne berichtensysteem.

Als je aanvraag helaas wordt geweigerd, word je daarvan per mail op de hoogte gebracht. Aarzel op dat moment niet om naar andere eigenaren een aanvraag te sturen. Je kan tot maximaal 5 aanvragen sturen voor dezelfde periode.

Op Yescapa zijn de aanvragen 100% gratis en niet-bindend. Maak van deze gelegenheid gebruik om meerdere aanvragen te doen voor verschillende voertuigen die je interesseren. Zo maximaliseer je je kansen op te vinden van het geschikte voertuig!


Deze vragen kunnen je interesseren